Nieuwe rentmeester stelt zich voor

Mijn naam is Erik Vinke, woonachtig in Wolfheze en ruim 30 jaar werkzaam als rentmeester.

Vanaf 1 oktober 2022 mag ik het bestuur van de Stichting IJsselvliedt ondersteunen als rentmeester voor het beheer van de bezittingen van de stichting. De afgelopen jaren heb ik Frans van Verschuer ondersteund bij zijn rol als intendant van de stichting. Na het overlijden van Frans van Verschuer heeft het bestuur mij gevraagd om het rentmeesterswerk voor de stichting voort te zetten.

Voor eventuele vragen kunt u mij bereiken via erik@rentmeesterskantoorvinke.nl of via het contactformulier op deze website.

Foto: Sjaak Verboom, Reformatorisch Dagblad

Geschokt en verslagen zijn wij door het op 20 juni 2022 zeer plotselinge heengaan van onze markante en altijd goedgeluimde medebestuurder

Frans van Verschuer

Landgoed IJsselvliedt gaat hem enorm missen als persoon, maar ook als zeer kundig en begaan met anderen. Wij leven intens mee met Nathalie en de kinderen Nora, Frits en Vita.

Mede namens het personeel van het Landgoed, het bestuur van Stichting IJsselvliedt:
Roland van Limburg Stirum
Arent van Sminia
Fleur van Voorst tot Voorst - van Heek
Michiel van Alphen

Oekraïense vluchtelingen op IJsselvliedt

De Stichting heeft een jaar lang een gebouw ter beschikking gesteld aan Oekraïense vluchtelingen. Verder heeft de Stichting een donatie gedaan aan de Stichting Sheltersuit.

Meer lezen

Informatiepanelen op IJsselvliedt

IJsselvliedt is een prachtig landgoed met lanen, vijvers, sterrenbos, duiventil, arboretum enzovoorts. Maar de bezoekende wandelaar vindt daarover ter plekke geen informatie. Natuur- en Milieuvereniging Groentje komt daarom samen met IJsselvliedt met drie informatiepanelen voor wandelaars.
Rabobank Noord Veluwe draagt hierin financieel bij.

Naar de film van de lokale omroep

Filmimpressie van IJsselvliedt

gemaakt door Albert Speelman